2 yaşındaki oğlum çarşamba günü sabahın erken saatlerinde ateşlendi ishal oldu birden kusmalar başladı aniden oldu sebebini anlamadım. Direk acile götürdük doktor boğazına filan baktı hafif kızarıklık var antibiyotiğe gerek yok dedi. Dolven birde mide bulantısı için damla verdi. İshali içinde muz,yoğurt ve bol bol sıvı tükettirmemi söyledi. Bende uyguladım çok şükür ateşi kusması filan kalmadı ama 3 gündür hala ishali devam ediyor. Birde üstüne pişik oldu her alt değiştirmemizde ter atıyorum resmen. Az az yapıyo tertemiz bezi değiştirmek zorunda kalıyorum. Pişiği içinde pudra, pişik kremi, zeytinyağı, kantoron yağı ne gerekiyorsa kullandım. Hiçbiri fayda etmedi yeşil sabunlada yıkadım ama hala pişiği aynı devam ediyor. Çocuğum her altını açacağımda kriz geçiriyor acıyo diyerek ağlıyor. İshali ve pişiği için ne önerirsiniz? Bu arada 3 gündür iştahıda kapalı hiçbirşey yemiyor ne yapıcam şaştım.