Kızlar şimdi ben normalde adetimi çok kanamalı geçirirdim yani şöyle ki uzun pedlerden bile çıkardı öğretmenim teneffüsü bekleyemezdim iki gün böyle dolu dolu olurdum iki aydır çok az oluyor hafif kanama oluyor ikinci günüm bugün mesela bitti gibi ki olmadı da doğru düzgün neden olabilir sizce bir sorun mı var ki doktora görünmem gerekir mi sizce ağrı da çoooook olurdu böyle yataktan kalkmak istemezdim yine ağrıdı ama çok şiddetli değil