Glcn_srgn23 20 aylıktı kızım bir terapistle görüşmüştüm. 3 yaştan önce seans yapmıyoruz eğer anlıyorsa bekliyoruz demişti. Sosyalleşmeyi oyun grubu vs tavsiye etmişti. Bir de kısa kısa konuşmak gerekiyor tekrar ederek. Mesela parktasınız, çık çık çık, otur otur, kay kay kay diye eğlenceli şekilde tekrar ederek eksiz konuşun. Bizde işe yaramıştı. Kızım bir anda söküldü sonra.