ley_la sütle midesini şişirdiği için belki yemiyordur. 1 yaşından sonra 3 kez düzgün emiyordu kızım hepsi de uykuya dalmak içindi. Onun dışında aç kapa yapıyordu resmen geceleri de ağzında tutuyordu emzik gibi o emmeler doyurma da sayılmaz gerekli enerjiyi de vermez bebeğinize zaten.