Hanımlar herkese merhaba 2. Hamileliğim geçen hafta öğrendim üstten bakıldı 6+ 3 dendi kese iyi sağlıklı sıkıntı yok embriyo çok küçük dedi haftaya kalp atışını duyarız dedi gittik bu gün Altan baktı bebeği göremedi gelişme yok dedi 4 gün sonra 8 olacak o zaman bakalım dedi muhtemel boş gebelik dedi napıcam ben çok üzüldüm nasıl oluyo aynı durumları yaşayan var mı? Yeme içmeden kesildim çok şükür sağlıklı bir evladım var ama kardeşi olacak diye çok sevindim bağlandım kendime gelemiyorum