daenerystargaryen Merveeofs Ben böyle zamanlar için cheesecake yapıyorum. Dr. Oetker’in cheesecake yap ve meyveli sosunu alıyorum. Tabanına kakaolu petibör koyuyorum. Harika oluyor. Yorucu olmayan ve uğraşılmış bir tatlı gibi duruyor. Tadı da harika.