tahin mekame3 kaynak yapmak olacak ama ayakkabıyı ne zaman giydirmeye başlamak lazım acaba ben vicco önerildiğini duymuştum bu arada
glz2 mekame3 bi doktordan desteksiz yürümeye başlamasını beklemelisiniz diye duymuştum adidas ve vicco arasında kaldım ama sanırsam vicco alacağım bende
hazale966 mekame3 ben nubebe kullanıyorum hediye gelmişti ilk adım ayakkabısı güzel. Birde yaz için vicco ilk adım sandaletini aldım.
mekame3 glz2 şöyle kızım destekli yürüyor ama ne zaman gerekli acaba bi kaç tane bebekte gördüm giydirmiştiler
glz2 mekame3 bizde şuan dışarı çıkarken üşümesin diye giydiriyoruz ister istemez onla yere de basıyor ama tam yürümesini bekliyorum almak için
gizematadeniz mekame3 vicco anka var bizde ama 21 no bu yaza olur mu bilmiyorum su an 18 giyiyor 8 aylık
Tazeanne68100 mekame3 vicco aldım ortopedik esnek rahat etti kızım sevdi 14 aylik şuan yine vicco nun spor ayakkabısını aldım memnunuz tavsiye ederim
Dogacelik mekame3 bilekli bir ayakkabı olması gerekiyor. Herkes vicco öneriyor ama doğru değil tam kavramadığı için. Biz kifidis kullanmıştık.