ozgecankosar Kızlar ilk defa kullanıcam saat kaçta vermem gerekiyor 5 damla veriliyor değil mi ve memnun kaldınız mı bebeğim hem alerjik hemde çok gazı var 2.5 aylık bu üründen umutluyum çok övdüler tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim. 🙏🏻
gmzshn Dolapta bekleyecek günlük 5 damla canım ben sabahtan veriyordum 2 hafta sonra tam etkisini gösteriyor
ozgecankosar gmzshn gazı çıkarması kolaylaşıyor mu bizimkide kak yapma sorunu yok şükür sadece gazını çıkaramıyor
etuerk ozgecankosar ben dolapta saklamadım normal odasında dururdu güneş görmeyen bir yerde tabi, günde 5 damla akşama doğru verirdim ki gece rahat uyusun diye
gmzshn etuerk soğuk zincir o dolapta saklanması gerekiyor. Eczacı bile verirken buz bankası ile veriyordu hep
ozgecankosar bsrkn bende yarın başlayacağım inşallah çözer umudum var kaç günde etki etti sizin bebeğinize
bsrkn ozgecankosar 2 günde etkisini göstermişti diyebilirim.İnşallah bir an önce kurtulursunuz gaz sancılarından zor dönem gerçekten.
ozgecankosar bsrkn evet inşallah ayrıca gaz damlası kullandınız mı o bebeğime iyi gelirmiyor çünkü sadeve probiyotik vermeyi düşünüyorum
bsrkn ozgecankosar yok zaten probiyotik bağırsak hareketlerini düzenleyip gazı rahata çıkarmasını sağlıyor. Bize direkt gaz için vermişlerdi zaten ve ekstra hiç bişey kullanmadık. Zaten gaz damlası görevi gördüğü için ikinci bir damla kullanmayın bence ağır gelmesin bebişe