Arkadaşlar son haberleri duymuşsunuzdur. Yoğunbakımda yatan 9 yaşındaki bir çocuğa tcavüz ediliyor … Bir doktor kedileri köpekleri kesip biçiyor yapılan araştırmada evinde kadın ve cocuk kıyafetleri bulunuyor…daha yenidoğan çetesinin şokunu atlatamamışken ki Allahını cezaları ceza bile almadılar. Biz hastanede doktora okulda öğretmene güvenemeyeceksek nasıl yetiştireceğiz bu cocukları sokaklar zaten bk çukuru gibi gelen geçen birbirini kesip biçiyor fanusda mı büyüteceğiz…
Bataklıkta gül yetişir mi…