damlamia Bebegim 93 günlük. Elimi agzina götürüp isiriyor. Dis cikarma icin erken degil mi? Sizce neden böyle yapıyor
1zeynosileannis damlamia dişler hemen çıkmıyor normal bir durum her bebek ısırır elini 2. Ayda bile başlayabilir ☺️
ayisit damlamia bebeğiniz oral dönemde o yüzden zaten 3 aylık olmuş. Dünyayı bu şekilde tanıyorlar her şeyi ağzına sokmak isteyecek artık
1zeynosileannis damlamia aa sizinkimi mi 😄 çok tatlı bence ne güzel tutabiliyor demekki tuttuğu herşeyi götürür ağzına
ygmrkmsl damlamia Bebeklerde oral dönem diye geçiyor benim kızım da öyle elleri hep ağzında engel olmaya çalışmayın ellerini temiz tutun istediği kadar emsin ☺️
damlamia ghavva ghavva valla benim ilk başta sütüm gelmedi bebeğim de çok aglıyordu hastanede direk verdiler o da tuttu hemen ve alıştı. Marka önemli mi bilmiyorum ama Philips Avent. 🤷🏻♀️