ummukerem benim doktorum kullanabilirsin dedi avrupa pediatri derneği ani bebek ölümlerini engellediği için emziği destekliyor bu nedenle içim rahat kullandım sadece uyuduğu zamanlarda veriyorum gün içinde kullanmıyorum daha 7,5 aylığız doktorumuza danışarak zamanı geldiğinde bırakacağım 🤗