aybarsmom34 Ben 30’ dan sonra az insan çok huzur diyorum😊 Ücretsiz izne ayrıldım kızımla ilgilenmek için, çok sıkılacaksın dedi çevremdekiler. 11 yıllık bir çalışma hayatım vardı, o kadar iyi geldi ki evde kızımla olmak. Değişiklik istediğim zamanlarda kendi ailemin yanına(şehir dışına) gidiyorum kızımla, birkaç hafta. Ailem bizim kurallarımıza uyduğu için sorun yaşamıyoruz. Kendi evimizde olduğumuz zamanlarda ise hafta içi 2 gün oyun grubuna götürüyorum. 3 gün mutlaka parka çıkarıyorum; sağanak yağış veya tipi yoksa benim için hergün park günüdür. Soğuğun hasta edeceğini düşünmüyorum. Haftada 1 cuma günleri market geziyoruz; 1 şey alma hakkı var( oyuncak, kitap veya muz). Evde olduğumuz süreçte kitap okuma, 2 yaş etkinlikleri, lego duplo, diğer oyuncaklar vakit geçiyor. Öğle yemeğini parka çıkmadan önce hazırlıyorum. Öğleden sonra eve gelince de akşam yemeği, sıkılacak vakit kalmıyor. Hafta sonu da babası ekstra çalışmıyorsa birlikte daha büyük parklara gidiyoruz, piknik yapıyoruz. Haftada 2 günde akşam yemeğinden sonra eşim kızımı kapalı oyun alanına götürüyor; ben evde kalıp yalnızlığın tadını çıkarıyorum. Arkadaşlarımla da kızımla birlikte buluşuyorum; ama haftada 2’ yi geçmez.