Divayorgunxx benim kızlar saçlı doğdu. Döküldüğünde bile kel kalmadı. Küçük kızım 9 aylık saçları gözüne gelmeye başladı. Hafif hafif toka takacağım artık ben de 😃 ben ve kardeşlerim kel doğmuşuz mesela küçük kardeşimi hatırlıyorum bir yaş civarı toka takabilmiştik ona.