yasemin3834 Daha 15 günlüğüz 1 haftayı geçkin gribi var burnu sürekli tıkalı serumla açın dediler açıyoruz 5 dk sonra yine aynı şekilde şurup verdi doktor kullanıyoruz bir sonuç yok emmede ve uykuda problem oluyor burun tıkanıklığı ne yapabilirim
etuerk yasemin3834 geçmiş olsun sürekli emzirin her 1 saatte bir çok iyi olur doktorun dediği gibi de burnunu açmaktan başka yapabileceğiniz bişey yok hava verebilirsiniz ayrıca başuçuna soğan kesip koyun burnu açar