Mls12345 2 yaş sendromu da neymiş 3 yaş varken … Hep inatlaşma , ağlayarak iş yaptırma , Hayırdan anlamama . Sizin çocuklar nasıl geçiriyor 3 yaşı?
dlraaa Mls12345 💩 gibi çok afedersiniz sürekli ağlıyor ama ne ağlamak. İnat aşırı yapma dediğim şeyleri yapıyor yap dediğimi yapmıyor tukendiiimmmm