Philips 6000 serisi dikey süpürge aldım. Şarjını ilk doldurduğumda sadece masanın altını en düşük seviyede süpürdüm 90a düştü. Sonra süre tuttum 10 dakikada %30 düştüğünü farkettim yani yarım saat olmadan şarjı sıfırlandı. Normalde 65 dk şarj süresi. Sizde de böyle bir sorun oldu mu