uzumlukekinmom kendimde güç buldukça yaptığım kurabiye böreklerden fazla yapıp koyuyorum. Bu ara favorimiz porsiyonluk minik elmalı kurabiyeler. Pişirip koyuyorum çok güzel oluyor çıkarınca. Baklavalık yufkadan börek yapıyorum oda kolay ve çıtır lezzetli oluyor. Patatesli rulo börek yapıyorum fırına koymaya üşenirsem sigara böreği gibi kızartıyorum öylede çok güzel oluyor. Tırtıl kurabiye hamuru koyuyorum aklıma bunlar geldi suanlık. Sarma hiç koymadım ama lahanaları sarmaya hazır şekilde kesip haşlayıp koyuyorum çıkarıp sarıyorum öylede pratik oluyor