Merhabalar,
Sadece gece uyumadan önce 1 kez mama veriyoruz,onun dışında süt veriyorum bu zamana kadar Hip kullandık ama doktorumuz Sma Optipro önerdi diye bugün aldık ilk kez vericez ama az önce bir forumda denk geldim gaz yaptığını söylemiş bir hanfendi.Gaz sancılarından yeni kurtulduk sayılır o yüzden tedirgin oldum var mı kullanıp düşüncesini paylaşmak isteyen?