Merhaba güzel anneler. Bebeğim 3 ay 17 günlük aptamil prosyneo kullandık ilk 1 ay kilo alımı iyiydi ama çok kabız ve gaz yaptı. Normal aptamile geçtik 2 ay kadar onu kullandık ama çok kusturdu reflü oluştu bebeğimde kilo alımı yine iyiydi ama son zamanlarda bebeğimi çok rahatsız etmeye başladı. Bir arkadaş tavsiyesiyle bebelac golda geçtik 1 haftadan fazla kullandım gaz kusma ve kabızlık sorunumuz olmadı ama 10 gram dahi kilo aldırmadı. Kilo problemimiz ve yeme reddimiz olduğu için 2 gün önce tekrar aptamile geçtim günü gününe kakasını yapabilen bebeğim bu gün yapamadı ondan mı huysuz bilmiyorum ama uyku uyumuyor yine kusmaları çoğaldı. Çok zor durumdayım tekrardan bebelac golda mı geçsem yada farklı bir önerisi olan var mı? Bebelac kullanıp kilo alımı güzel bebeği olan var mı?