pimpiriklianne43 gulpe biz önce sab simplex kullaniyorduk ise yaramadı doktor relactaz verdi sab simplex kes dedi hala relactaz kullanıyorum pek oda ise yaramadı ama doktor bırakma dedi diye kullaniyorum
ckrynk gulpe relamax kullanıyoduk şimdi sab simplexte verdi doktorumuz relamak emzirme öncesi 3 damla sab simplex günde 4 defa 20 damla başladık 2 gündür
oykukpln Biz ikisini de kullandık ama aynı anda değil birini kullandık işe yaramadı diğerini kullandık o da işe yaramadı en son nurse harveys kullandık o biraz işimize yaradı.
pimpiriklianne43 gulpe günde 8 defa 8 damla mama ile besleniyor ona göre ayarla dedi doktor damlasız mama yemeyecek dedi
pimpiriklianne43 1oglanannesi__ ben mamanin icine damlatiyorum doktor öyle söyledi gürültülü kaka ve karin guruldamasi gecti