6 haftalık hamileyim karnım da şişkinlik var affedersiniz normalde bayağı gaz çıkarırdım çok çıkarırdım yani hamile olaldan gaz çıkaramıyorum soda falan içtim o iyi gelir diye o daha da biriktirdi sanki gazları yapamıyorum. Öneriniz var mı ne yapıyordunuz bu durumda. Bu gaz olayı biraz zorluyor beni