Ben de Missha’yı bilmiyorum ancak kesinlikle La Roche Posay değil diyebilirim. Yapısı zaten ciltte kusma yapıyor, bir süre sonra yağlı bir görünüm oluşturuyor. Bir de korkunç bir kokusu var. Cildim çok alerjik ve alerjiyi tetiklemediği için pürüzlerine rağmen çok uzun bir süre kullandım ancak o kokusu katlanılır gibi değil. İlk zamanlar böyle değildi, sonraki 2 şişede aynı problemi yaşadım. Ve geçen sene değiştirdim. Ben tavsiye etmem.