Funfuuu Merhaba kizlar Kizim bir yasina girdi bizim bebek arabamiz hic pratik degil malum yaz da geliyor. Daha kullanisli pratik kullandiginiz bir urun var midir🤔🤔
Sahreyldrm Funfuuu baby plus taxi baston puset bebek arabası kibar bı araba ben kızım doğduğundan beri onu kullanıyorum hafif de hem fiyatı çok çok uygun 269 TL ye aldım ben
Sahreyldrm Funfuuu hiç denemedim eşime birakiyorum o iş genelde ama kolay altta çengel gibi bişey var onu çekip saplarını birleştirince katlanıyor hemen
Funfuuu Sahreyldrm bizde bir tane var cunku dugmeye basilip aciliyordu arizalandi simdi onu ancak esimle kullanabiliyorum baya da agir hemde baya zor aciliyor. Merdivenlerden indirip kizimla disari cikmak icin istiyorum o yuzden merak ettim🙃
Sahreyldrm Funfuuu gitme imkanınız varsa e bebekte incelemenizi öneririm ben içine minder aldım oyle kullanıyorum bebeğim küçük olduğu için
mrs_defn Sahreyldrm merhaba ben de e bebekten baston bebek arabası almıştım yalniz icin de minder olmasina hic dikkat etmemisim,mimderi ayri satiliomu acaba?
Sahreyldrm mrs_defn evet ben ayrı aldım zaten altı ince gibi geldi bana sevi bebenin oto koltuğu Bebek Arabası minderi var çok güzel ben ondan almıştım