Kuzummmm lcwnin Bebek pantolonu çok yok hep tayt tarzı oda kızım tombul zaten çok kat kat gözüküyor hoşuma gitmiyor 😂 çocuk giyimi on numara ama. E bebekte takımlar güzel ama ben eşofman altı almıştım hep çoklu paket mesela onlarında boyu çok kısa, oyun oynarken dizine kadar katlanıyor anlamıyorum. Civilden annem geçen bir takım almış en güzel alt ondaydı ne açılıyor ne sıkıyor ama benzerini asla bulamadım.