Oyun oynarken farkettim eliyle orayı tutuyordu, noldu kızım diye sordum göstermeye devam etti. Acıyormu diyorum kafasını sallıo.
20 aylık henüz tam konusmuyor. Neren agrıyoe diince üstünü açıp orayı gösteriyor.
Anlamadım gerçek mi değil mi nasıl anlasıcsz biz bu bebelerle ya.
Baska görünürde bir problem yok. Sabah cok az yemek yemişti acaba acıktı onumu anlatmaya calısıyor
Gecen haftada hastanede yattık 3 gün bronşiolit yüzünden şimdi iyice panik oluyorum. Antibiyotik içio hala o mu bişi yapıo
Gerçek mi değil mi bu ağrı offf analık zor