biricik9 Teşekkür ederim canım bende 100 TL ye falan satmayı düşünüyorum maksat herkes faydalansın çünkü kucuk kıyafetler sürekli küçülüyor sürekli bı alışveriş gerekiyor bana pahalıya patladı o an bende düşündüm 2.el düzgün bişey bulmayı ama 2.el bile çok pahalıydı ben insaflı davrancam valla resim yükleyemedim yoksa yuklerdim , başka takımlarda var hastane çıkışı 5 li olanlar falan