Günlerdir çok hastayız bahsetmiştim daha öncede. Artık dün ağır hastanelik oldum bütün gece iğneyle ayakta durdum oğlumda aynı şekilde sabaha karşı park peşikten aldık yanımıza huzursuzlanınca banada ilaçlar ağır gelmiş uykum bianlık ağır olmuş bi sese uyandım emeklemiş düşmüş kafasını bi yerini vursa şişerdi diyorum ama bi kaç dakika sonra burnu kanamaya başladı korkudan aklım çıktı bu saate kadar hastanedeydik çok şükür bişey çıkmadı Allah korudu hepimizin evlatlarını Allah korusun 🙏🏼🙏🏼 okadar dikkat ederim başımıza böyle bişey geldi sizde çok çok dikkat edin öyle bi yazmak istedim😓