aslananne27 Karnı tok altı temiz gaz damlasını verdim yok çocuk yatmıyor resmen aksam 8 e kadar bakınıp duruyor kucağıma alınca uyup kalıyor yatağa koyunca kalkıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
mamylatte aslananne27 Size bir anlık foto ile yanıt vereyim Altı temiz karnı tok gazı çıkıyor ama sancı bitmiyor ağlama krizleri oluyor bir türlü uyutamaıdm ve şuan evimin otoparkında bebek arabasında uyumasını bekliyorum Apartman bahçesinde arabasında uyuttum farklı mekan başka oda ya da açık hava deneyin derim Bu arada 38 günlük
eylulsmom27 aslananne27 aynı şeyleri yaşamıştım aç olduğunu düşünüp mama kullanmamamıza rağmen mama vermiştim doktorumuz bunun 3. Hafta atağı olduğunu söylemişti. ( uyumuyor sürekli emmek istiyor sürekli kucakta kalmak istiyor)
lapsekicesmesi aslananne27 benim bebeğim 2 ay 8 günlük 😊 3. Hafta da gaz sancıları şiddetleniyor ve 2. Aya girince neredeyse hiç kalmıyor yaval yavaş azalacak merak etmeyin sadece sabır gösterin ve doktorunyza danışarak probiyotik ve gaz damlası kullanın Biz de tam o hafta da ufak bir uyku gerilemesi yaşadık ve asla uyumuyordu ama sonra düzelmeye başladı az da olsa Koynuna yatır annesi en rahat ettikleri pozisyob öyke uyusun Babası da sol omzuna yatırsa uyur orada bir hormon salgılanıyor 🥰
aslananne27 Divayorgunxx yok canım okumadım hiç ama bas ucunda kuran duruyor hep bu duaları bilmiyorum da 🤭 telefondan açıp okusam olur dime 🤭
aslananne27 mamylatte evet acık havada uyuyor dün oğlumu parka götürdüm Bebek te arabada uyudu 2,3 saat rahat yattı arabada eve gelince tekrar basa sardık 🤦🏻♀️
doruk14 mamylatte cadı saati diye bişey var aksam 8 ile 11 arası oluyo dıye hatırlıyorum sureklı aglama krızlerı ve uykuya dırenme belkıde bebeğiniz o yuzden boyledir benımkıde gece 11 e kadar aglardı sonra uykuya dalardı suan 5.5 aylığız 8 de gece uykusuna geçer
aslananne27 eylulsmom27 başladık yine ataklara Buda yatmıyor sürekli meme kucak kucakta horlayacak nerdeyse
mamylatte eylulsmom27 sancı Gazını çıkarıyor Altan üstten ama bir türlü bitmiyor ağlıyor mamayı yarısıını içiyor sonra başlıyor ağlamaya bacakları odun gibi oluyor ve uyumak istemyor
annesininkizi06 Bebekler gazını çıkarsa bile tekrarlar bizimde sabaha karşı gazı olur baya çıkarır ama yine tekrarlıyor ayaklarını karnına doğru çekiyorsa kivranir sekildeyse gazı bitmemiştir masaj yapıp ayağına sıcak su koyuyoruz baya etkili oluyor tavsiye ederim
aslananne27 annesininkizi06 evet ayaklarını karnına cekıyor arada 🤦🏻♀️gazını çıkaracak vaktim de yok amca gaz damlası verıyorum 3 yasında bi oğlum daha var sabahtan beri acım deyıp duruyor bi turlu veremedim 😥😥😥 Küçüğü yatmıyor
lapsekicesmesi aslananne27 yatır bebeğişini havluyu ütüle güzece sıcak havluyu hemen koltuk altından ayaklarına kadar ört ellerini dışarı öıkar yanmasn hrmen rahatlayıp uyuyacak emin ol iyi gelir inşallah🥰💕
annesininkizi06 aslananne27 ah canım okadar iyi anlıyorum ki seni benimde 3 yaşında kızım var herşeye yetişmek gerçekten çok zor oluyor ama mecburuz geçecek bugünlerde büyük ihtiyacı bittiğinde baktın çok durmuyor biraz telefon ver bence o sırada küçükle ilgilenmiş olursun masaj falan yapmazsan o gaz gitmiyor çünkü hatta kovaya sıcağa yakın su koy koltuk altından aşağısını suda beklet çok keyif alır bide gazı azaltır onun üstüne masaj yap bide ozaman geçer inşallah bide bende gaz damlası kullandım tera tepti başta bikac saat kivrandirdi daha çok gaz yaptı en son gazını cikariyo oyuzden bıraktım ben damlaları tamamen her çocuk bir değildir hatta şimdi bunlar iyi gelir iki gün sonra yine zorlanırız yine alternatif olur senin için de
aslananne27 lapsekicesmesi sürekli kucağımda zaten canım ama 3 yasında bi oğlum daha var onun ihtiyacları da var 🤦🏻♀️🤦🏻♀️