Kızlar selamm 47 günlük bebişimle meme-mama birlikte gidiyoruz ilk ay kilo alımı yetersiz olduğu için doktor Her emzirme sonrası doyana kadar mama vereceksin dedi Biberonun dibinde bırakacak dedi . İlk zamanlar 30 60 cc arası veriyordum ama artık doymuyor 90 cc veriyorum sizce çok mu??