Violeta22 biz zaten romatoloji bölümüne gittik ve tanı konuldu. Ben sadece bu durumlarda ne yapmamız gerektiğini bilmiyorum yani bizim doktorumuz bize bir tane iğne önerdi ama kortizonlu iğne olduğu için de hastalığın sıklığını artıracağını söyledi yani 2 ayda bir oluyorsa 1 aya düşeceğini söyledi. Başka tedavisi de yok benim merak ettiğim bitkisel bir şeyler ya da takviye gıdalar düzelmesine yardımcı oluyor mu siz nasıl bir yol izliyorsunuz atak geldiğinde neler yapıyorsunuz ?