Kızlar bebeğim yeni yaşına girdi bir haftadır sadece burun akıntısı vardı iki gündür boğazının ağrıdığını fark edince hastaneye gittik doktor krup dedi iki defa hava verdiler ama oğlum çok ağladığı için tam alamadık havayı iğne yaptılar antibiyotik şurup ve burun spreyi yazıp eve gönderdiler ama çocuğum ara ara öksürüyor burnu çok akıyo bide sanki ara ara göğsünde hırıltı oluyor nebülizatörle hava veriyorum başka ne yapabilirim lütfen yardımcı olun kaç günde geçer