kygn Kizlar bende galiba anksiyete var😀 durduk yere tansiyon nabiz olucuyorum😀 aksam yatarken olctum nabzim 65 gosterdi ay bi tedirgin oldum😀😀 sonra kalktim 75/80 arasi… sizlerin nabzi nasil?
feyzanuur kygn hiç ölçmedim ama bazen kafamda bazı senaryolar kurmak nefesimi kesiyor hissediyorum 🤧 geçmişten bi şey düşünmek veya olabilcek felaket senaryoları