Merhaba güzel anneler 🩶 Benim oğlum da Kistik fibrozis hastası 20 aylık başlarda bende alışamadım yeni duyduğumuz bir hastalıktı ama sonradan rutin oldu benim için. Sabırla bakıyorum.. 2 yaşında Trikafta diye ilaçımızı alacaz inşallah 3lü mutasyon ilacı dört gözle, sabırla bekliyoruz hayırlısıyla. Lütfen üzülmeyin. Sağlıkla kalın. 🩵🩶