balkizlar İnsanları yanlış yönlendiriyorsunuz bakın çok tehlikeli. Hemen otizm diyorlar diye bir şey mi var. Benim yeğenimde de gelişimsel gerilik vardı hemen otizm falan demediler. Doktorların hepsi kardeşimi tebrik etti erken fark etmişsiniz diye, 18 aylıkken götürdü kardeşim çünkü. Özel eğitim aldı, dil terapisi aldı, ergoterapi alıyor şu an ve doktor tavsiyesiyle kreşe de başladı şuna an 3,5 yaşında. Yaşıtlarını neredeyse yakaladı sayılır çok az kaldı. Erken müdahale çok çok önemli.