Serifealya ben hastahane çıkışı cigitten aldım müslin çünkü temmuzda doğmuştu ilk çocuğuma aziz bebe ve kitty kate den almıştım bir de instagramda bir sayfaya 2 takım isimli yaptırdım ikisine de ama kızım küçük doğdu hastahane çıkışları büyük geliyordu ve çok kusuyordu 1 haftalık yokken tekrar avmye gittim ekstra 4-5 set daha aldım h&m den çünkü h&m de var öyle minnak olanlar