Busraae https://www.resimag.com/i/4373fce2145 kızlar bebegimin yüzünde böyle kızarıklıklar oldu neden oldugunu bilen varmı? Basına gelen varsa yardımcı olur musunuz bazen cok kızarık oluyor bazen geciyor kızarıklık ama belli oluyor noktalar
chmy Busraae canım resim bende açılmadı merak ettim benim bebeğimin yüzünde de bitşeyler var aynı mı diye ama açılmadı 🙄
Sedolii Busraae bende de resim açılmıyor ama sanırım benim bebeğiminki de sizin ki gibi korkuyordum bende genelde emzirirken yada sıkıntıya girince kzıarıyor
Busraae Basakburcuanne öyle mi tesekkür ederim havalar soguk sık sık banyo yaptıramıyorum ama yüzünde zaten bunlar yüzünü sürekli yıkar kurularım olmazsa
Basakburcuanne Busraae bizde de olmuştu 1.5 aylıkken her gün yıkadık geçti ☺️ Dalin bide sabun olmasın yeter
Basakburcuanne Busraae yok bioderma atoderm ya da mustela canım ama gün içinde şampuanıyla yüzünü yıka nemlendirici sür yeterli bizim bir haftada geçmişti aynı böyleydi kıyamam ya ☺️
Busraae Basakburcuanne canım bugün kontrolümüz vardı Doktora sordum yüzündekileri senin dedigin gibi bol bol yıka ve nemlendirici sür günlük dedi atopia diye bi krem verdi
Busraae Sedolii aynen kuzum bizimde öyle kendini sıktıgı zaman acayip kızarıyor simdide kurumaya basladı üstleri alerjik dedi doktorumuz bide kendi kıyafetlerini de bebegin deterjanıyla yıka temas oldugu için dedi bakalım denicem