Selam arkadaslar. Bebegim 2.5 aylik ve bugun sut alerjisi oldugunu soyledi dr. Mama+ meme beeniyor. Mamasini degistik, bana da diyet soyledi. Bunlar haricinde sizce baska ne yapmam gerek? Neler dikkat edeykm, ekstra neler yapayim? Bu surec nasil olucak? Siz de nasil irelledi bu durum ve nasil sonuclandi? Lutfen zamanizi ayirip ufak tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim.