ihsanbebek Arkadaşlar oğlum kreşe gidiyor tuvalet eğitimine başladık ara tatilde olduğu için ben evde başladım Nisan başında ama çişi öğrendi kakayı hala altına yapıyor bunu nasıl aşacağım normal mi yoksa bir destek mi almam lazım
byzyldz ihsanbebek kendi yeğenlerimden biliyorum hep kakayı sonra öğrendiler yapacakları zaman mecbur bez bağlıyodu bizimkiler sonra zamanla ona da alıştılar
AbEsMu130125 ihsanbebek bziimki altına da yapmıyor 2.5 yasnda on gündür hosaflarla kayisilarla fitillerle yaptırmaya çalışıyorum ilk basladigimizda bir hafta boyunca hiç yapmadı ateşi çıktı gazıni da yapamadı hastanelik olduk tabi lavman yaptırdık mecburi yoksa patlayacakti. Çişini de geldi demiyor eliyle tutunca ben anlayıp tuvalete götürüyorum
byzyldz ihsanbebek bizimkiler kaka sırasında takıyolardı sonra ona da alıştılar takmayı bıraktılar o sıra takıp temizledikten sonra takmayabilirsiniz bence eğer söylüyorsa tabi
KubraaAlpArlan 1 aydır uprasıyorum kakasını yaptıramadm alaturka tuvalete bacaklarını çekip yaptırıyom onuda bağıra çağıra yapıyo yada uykusunda yapıyo beze dönmek istedim asla kabul etmiyo
byzyldz KubraaAlpArlan lazımlık kullanıyor musunuz ya da mini alıştırma klozetleri felan oluyor denemediyseniz bi deneyin bence
KubraaAlpArlan byzyldz denemz olurmuyum sesli ışıklı alcım tuvaletimizde ayrı aparat var ama yok yani istemiyo çişini yapar yapmaz gemen kalkıyo kaka yapmamak için