balkizimcicekkiz Merhabalar bu hastane de çocuk için genetik test verenler kac ayda sonucunuz çıktı çıkınca SMS ile bilgi geldimi e nabiz da çıktığı görülüyor mu acaba
byzyldz balkizimcicekkiz etlikte verdik tam iki ay sonra çıktı mesaj geliyor e nabızda da belge diye çıktığı yazıyor
balkizimcicekkiz af00 bizim 2 ay 10 gün oldu az kalmış o zaman e nbizda çıktığı görünüyor muydu acaba
znur_1 Yok bizim 4-5 ayda çıktı bilkentte peki siz genetik testinizi tekrarladiniz mi yablis olma ihtimali var mı diye