Salı gününden beri ateş 38-39 larda sürekli calpol pedifen dönüşümlü veriyorum geçiyor sonra tekrar ateş tekrar ateş çok yıprandı yavrum artık canı azaldı iyice ellettirmiyor bile kendini sürekli ağlıyor. Doktoruna götürdük ilk gün diş yok dedi. İdrar kültürü aldı sonuçları bugün temiz çıktı e o zaman ne bu çocuğun derdi. Antibiyotik de veriyorum artık dünden beri. Ne yapacağımı şaşırdım ne zaman geçecek bu ateş ne zamaaaannn 😔😔😔😔