beybitolat eskiden öyleymiş çocukları ayaklarına bastırır ayyy kip kip bak sert bu cocuk falan derlermiş halbuki çocuk basmıyor kendini itiyor 25 yaş üstü insanlara şöyle bir göz atın sokakta yürüyüşlerine çoğu dışa çoğu içe basıyor hele 35-40 yaş üstü çoğu çarpık, çoğunda bel bacak ağrısı var sebepsiz, paytak yürüyorlar vs bunların sebebi bu bilinçsiz yapılan erken oturtmalar erken ayağa bastirmalar erken yürüsün diye ugrasmalar