Bebeğim sadece mama ile besleniyor yoğun bakımda yattı emzik alıyor ama biberon emmiyor nedeni nedir acaba başına gelen var mıdır aglıcam artık acaba emzik damaklı biberonu ucunu da öyle alsam emer mi mamanın tadını mı beğenmiyor acaba daha ne düşüneceğim bilmiyorum lansihon dr browns wee avent biberonu denedim