Merhaba hanımlar. Tatil için sizlere sorum var. 9 buçuk aylık bebeğim var sürekli ağlayan bir çocuk zaten arabada durmaz onunla uzun yola gitmek mesele de onu bir şekilde hallederim diyorum. Deneyimlerinizi merak ettim otellerde mi rahat ettiniz yoksa ev tipi tatillerde mi. Uykuları sorunlu olduğu için geceleri ağlıyor genelde milleti rahatsız etmekten de korkuyorum. Otellerde de villalar vs oluyor ama bütçem yetmeyebilir onlara. tatil sonuçta yemek temizlik de uğraşmak istemiyorum kararsız kaldım.