Deletedmom_879 https://imgyukle.com/i/ClZuL6 keton eser diyor bir de enfeksiyon var sanırım keton ne oluyor acaba
dlrkrn @Deletedmom_879 idrar tahlili açken mi verdiniz? Açken çıkar, enfeksiyon olduğunda da keton eser değer çıkar.
Deletedmom_879 dlrkrn evet dün çok kasık ağrım vardı yürüyemeyecek derecede onda tahlil istedi beta HCG ve idrar. Beta HCG <2 çıkmış gebelik yok zaten biliyorum enfeksiyon cok sanırım