ticktack Merhaba istanbulda olup kucuk bebegi oln anneler size bi sorum var. 5 buçuk aylık bebeğim Evimiz 23 derece civari suan uzun kollu tulum giydiriyorum ama biz evde kısa kollu giyiyoruz esimle. Siz ne zaman kısa kollu giydirmeye baslayacaksınız bebeginize kiyafet almam gerekiyo ama uzun mu alsam kisa mi bilmiyorum
Rabiiul ticktack bizim evde 24-25 değişiyor bazen kısa kollu bazen uzun giyindiriyorum kolları soğuksa uzun giydiriyorum
biebrarvar ticktack benim kız da 3 aylık Şuan ev 24 derecede Uzun kollu , alt , bide zıbın kafi eğer ki vicudu sıcaksa zıbın ve alt yeterli Ama soğuksa ben böyle giydiriyorum sende o şekil giydirebilirsin
Emir-sMother ticktack Doktor bize şöyle demişti kendi giydiğiniz kıyafetten bir parça fazla olacak mesela siz tshirtleyseniz bebek zıbın ve uzun kol olabilir Ben yazı hep kısa kollu zıbınlarla tshirt şort arada zıbın ve pijama hava durumuna göre bu şekilde geçirmiştim
Emir-sMother ticktack biz şu an 1 yaşındayız rica ederim ben şu an pijama takımı giydiriyorum alt üst çok kalın olmayacak şekilde
dilemma Ben bugun kisa kollu citcitli ,altina ince bir pijama ve ince corap giydirdim,su an cok rahat uyuyor.Ev derecesi 23-24