trkmn06 bu bebeler niye böyle ya bizimkide 7 aylık oldu ,6.aydan beri ek gidada ağzını acmiyo kesinlikle blw tarzı bişey yaparsak eline verdgmizin suyunu emiyo asla tutmuyo tükürüyo ama kaşığa kesinlikle ağız acmiyo biberon reddi var uykuda uyku geçişi uyanıklık hicbi sekilde kabule ttiremiyorum 24 saat biberonla geziyorum. Aç bırakıyorum yine yemiyo dişine jel sürüyorum ağrı kesici vs yok yemiyo hep isthasiz bı bebekti fazla yemezdi ama vakti geldimide ağzını açardı yani şuan bütün işim gücüm yemesi oldu ev sebze meyve hali gibi oldu aman belki bunu sever yer diye yok sevdgi ağzını actgi biseyi bulamadik