22 günlük Bebeğim influenzadan yoğun bakımda yatıyor bana göstermiyorlar çok özlüyorum sütüm muhtemelen kesiliyor. Sağıp götürmem gerek bugün ama tık yok. Deliriyorum sanki kafayı yiyecegim
Hasta değilim ama taşıyıcı olabilirim diye emziremiyorum. Ateş titreme kusması varmış.
Suan tek verebileceğim şey süt ve onuda veremiyorum. Lütfen dua edin bebeğime birsey olmasın anneler.