yohh_yavv bizimki de 10 gün sonra 18 aylık olacak. ekran yok, kitap sürekli okuyoruz, tüm gün her işi beraber yapıyoruz anlatıp duruyorum ama bebeğim hiç öyle konuşkan değil 🙄 annelerimiz ara ara “vay siz bu zamanlar bi konuşuyodunuz üff” triplerinde can sıkıyolar gerçekten. kaldı ki ben doğru hatırladıklarından bile şüpheliyim. neyse ben bebeğimin algısının, etkileşiminin filan gayet iyi olduğunu gözlemlediğim için öyle 50 tane kelime söylesin diye problem etmemeye çalışıyorum. zamanla daha iyi olacaktır.