Arkadaşlar geçen post açtım ama gören olmadı oğlum bugünlerde biraz fazla uyuyor daha da endişelendim
Doktora geçen haftaki kan verdik ama sonuç almaya gittiğimiz de doktor erken çıkmıştı
Haftaya kaldı işimiz
Oğlumun kansızlığı ne kullandiysak geçmiyor
Hala ferittin değeri düşük
Aynı şeyleri yaşamayı olan arkadaşlar yorum yapabilir mi