5 aylık bebeğim var 2 aylıkkende 3 aylıkkende frene basar gibi ses çıkartıyordu nasıl anlatayım örnek vermek için yazıyorum daha anlaşılır olsun diye son nefes verilir ya o şekilde. Sonra bunu yaomayı bıraktı 1 ay boyunca şimdi yine başladı bu öğrendiği bi ses olduğu için ses tellerini keşkeftiği için mi ki diyorum doktora gittiğimizde ses kaydı alıp dinleticem bi gayet normal bi sıkıntısı yok ama böyle başınıza geldi mi normal mi sizce